FAQ

Hvordan får jeg billettene mine? Hvordan får jeg billettene mine?
Når mottar jeg billettene mine? Når mottar jeg billettene mine?
Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel?
Er det barnerabatt? Er det barnerabatt?
Må jeg vise legitimasjon når jeg henter billettene mine? Må jeg vise legitimasjon når jeg henter billettene mine?
Kan jeg kansellere, returnere eller få billettene refundert dersom jeg ikke kan bruke dem? Kan jeg kansellere, returnere eller få billettene refundert dersom jeg ikke kan bruke dem?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg billettene mine?

Alle billettene vil bli sendt til epostadressen din som e-billetter. Du må skrive ut e-billettene og ta med en kopi til Paris hvor du viser dem frem på arrangementet eller på møtestedet for arrangementet. Det er svært viktig av du leser all informasjon som er skrevet på e-billettene nøye.
Tilbake til FAQ

Når mottar jeg billettene mine?

Alle e-billetter sendes til epostadressen din så snart bestillingen er bekreftet og betalingen fullført. Dersom du bestiller på forespørsel, gjelder spesielle regler; vennligst les mer nedenfor: ”Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel?”
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel?

Til enkelte arrangementer, spesielt dersom en kabaret og/eller middag er inkludert, må vi få bestillingen bekreftet av arrangør eller vår lokale leverandør i Paris. Dette tar vanligvis mindre enn 24 timer, så som regel får vi svar fra Paris samme dag som du bestiller eller senest neste dag (dersom neste dag er helligdag, gjelder neste virkedag). Dette kaller vi ”Bestilling på forespørsel”. Det som skjer i praksis er at når bestillingen din bekreftes, vil betalingen bli fullført og e-billettene dine og en bestillingsbekreftelse bli sendt til epostadressen din. Dersom bestillingen ikke blir bekreftet av arrangør eller vår lokale leverandør (vanligvis fordi arrangementet er utsolgt), vil vi sende deg en epost om at bestillingen ikke kan bekreftes og at bestillingen er kansellert. Dersom bestillingen kanselleres og ikke bekreftes, betaler du selvfølgelig heller ingenting.
Tilbake til FAQ

Er det barnerabatt?

Ja, barnerabatter (BARN) tilbys til mange av attraksjonene i Paris. Det er viktig at du sjekker aldersgrensen for hver billettype før du bestiller, ettersom aldersgrensen kan variere.
Tilbake til FAQ

Må jeg vise legitimasjon når jeg henter billettene mine?

Nei, den som kan vise frem e-billetten på arrangementet eller på møtepunktet for bestillingen vil få tilgang til attraksjonen eller turen.
Tilbake til FAQ

Kan jeg kansellere, returnere eller få billettene refundert dersom jeg ikke kan bruke dem?

Betalte og bekreftede billetter kan i prinsippet ikke kanselleres, refunderes eller byttes til en ny dato. Men vi, arrangøren eller vår lokale agent kan prøve å selge billettene dine videre til andre kunder, men dette kan vi ikke garantere. Du kan lese mer om våre retningslinjer for kansellering under "Kontakt" i toppmenyen.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

Norsk
21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost


Til handlevogn